Lilla hamnfestivalen

2010-06-12
18:01:02
Vaknade vid halv elva idag. Strax före tolv kom Sara hit å vi tog med oss Liam å promenerade bort till Linda där hon mötte oss precis i tid :) Vi gick först till leksaksaffären för att Linda skulle köpa ett sött paraply. Det blev ett rosa :) Sen gick vi till hamnen å kollade på scen. och på pippi. Men hon försvann med barnen så var inte mycket att se. Vi gick bort för att kolla på bilarna. Trodde inte de skulle vara så många men de var det allt :) Regning, blåsigt och kallt var det oxå så blev bara en snabbtur innan vi gick till shalom och satte oss å käka pizza. Vi fick några blickar på oss när jag och linda började gapflabba. Vi skrattade i flera minuter och Pizzerian var väldigt full å folk vände sig om och flinade. Vad som var så kul? Det ska jag nog inte nämna i min blogg haha :) Jag tog inga bilder på nått idag :( Vågade inte ta fram min kamera i spöregn hehe. Gick hem och började städa å så kom Roland och hämtade Liam så jag åt jordgubbar och började städa igen. Nu ser det någorlunda ut iaf å resten tar jag i morgon. Nu ska jag strax gå in i duschen å göra mig i ordning. Ska ha lila klänning idag. Frågade både Sara å Linda om jag skulle ha svart eller Lila men dom visste inte. Så kom mamma och brorsan hit å brorsan är mitt bästa smakråd typ så jag frågade han å han svarade Lila så det får det bli idag :) Ska på fest hos Daniel idag å sen ska jag och Linda vara FULLA :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?