Ingesunds avslutnings konsert :)

2010-06-03
00:27:26
Idag är det TVÅ veckor kvar till vi åker till Portugal. Jag har ingen väska att packa i. Inget att ta med mig så behöver väl egentligen ingen väska :) Jag har bara ett gig minneskort så frågan är om jag behöver ett till?? Jag vet inte hur man ser att batteriet på kameran är dåligt för jag har inte laddat den en enda gång sen jag köpte den 26 April å jag har ingen aning om hur man laddar den. Kan bli häftigt att åka utan kamera :p

När Liam väl tog sin middagslur så sov jag oxå :) Fick tre sms under tiden som jag sov. Syrrans "viktiga" sms läste jag å sket i. Men Saras sms fick mig att vakna till liv kan jag säga. Såg vad klockan var å fick panik typ. Hon undrade om jag fortfarande skulle med till ritz ikväll. Och klockan var 17.20 ca så var bara gå upp å dra upp Liam så att han skulle sova någon gång i natt. Ringa mamma å fråga om hon kunde ta Liam vilket hon kunde :) Så vid 18 kom Sara hit :) Vi var på ritz redan ahlv sju. Det gäller ju att vara i tid haha. Konserten höll på i 2,5 timme och dom flesta var duktigt :) Var hela ingesundslinjen som för första gången höll en konser tillsammans. Så dom flesta hade jag aldrig hört förr men det fanns några man hört oxå =) Nrä det var slut skildes jag och Sara åt utanför. Vi bor ju åt varsitt håll. Så jag fick promenera hem själv. Var ett gäng killar som skrek efter mig från en balkong men jag ignorerade dom. Dom sa att dom gillade min mysstil haha Jag hade mjukisbyxor på mig. Här skäms man inte för att gå i städkläder ute. Hade ju som sagt glömt av konserten :D

Var hemma vid tio och min lilla goding var vaken och sprang och kramade mig :) Han var till och med nybadad :) När mamma gått så la jag Liam och satte mig vid datan. Betalade 19 kr för att se desperata hemmafruar å de var bra :) Sen betalade jag 19kr till för att se Greys anatomy eftersom jag missade det. Och vet ni? Det var fan värt 19 kr iaf. Fy fan vad spännande. Mer mer mer.... :D Liam somande någon gång mitt emellan det tror jag. Nu ska jag lägga mig å läsa färdigt min tidning å sen ska jag sova. På fredag får jag ju sommarlov och då åker vi ner på "semester":D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?