Ingenting gjort dag

2010-06-07
23:39:28
Idag gick vi upp halv elva typ (A) Ibland är min son för bäst. :) Och bara så ni vet gör det ASONT att vara solbränd å duscha i väldigt väldigt varmt vatten. Jag och Liam har lekt lite. Liam har fått ett väldigt gulligt skratt :) Sen har vi sett på två filmer oxå. Eller jag har. Liam sov när jag titta på den första så vi såg bara den andra ihop. Liam satt mest framför tvn å blåste såpbubblor å var i vägen för mamma :) Linda skrev på facebook att någon sagt att det regna. Så jag svarade att det inte regnade hos mej men att det kanske regnade hos henne 10 minuter ifrån mig. Men hennes kusin Jens skrev att det inte regnade där. Han bor typ 2 minuter ifrån henne eller så. Så jag tog med mig Liam ut å gick hela långa vägen till palmviken. Å gissa vad? När jag kom till Linda började det regna. Och när jag kom ner till skolgatan typ 8 minuter ifrån henne så slutade det regna. haha komiskt va? Så har jag försökt få någon att komma till helgen. Verkar dock inte ge resultat :( haha. Jo förresten vet ni? Jag tror att Fredrik ska passa Liam på lördag till söndag. Eller säger man passa när det är hans egen unge? Jag ska iaf få en välbehövlig jag å hjärtat dag. Jag längtar. Det ska bli så himla nice. Ska kolla om hon vill med på dagen oxå så det blir en mysunderbar dag :D Jag gick ner å tog en tvättid nu. Å jag trodde inte jag skulle få en tid förrän typ nästa vecka för det är alltid fullt. Men många är nog på semester för det var typ ledigt jämt så jag kunde välja precis vilken dag jag ville, vilken tid och till och med vilken tvättstuga. Det ni :D Så jag tvättar 17-21 i morgon så ni vet :D Nu ska jag gå och lägga mig. Är trött men det är ju inget ovanligt :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?