Grattis Daniel =)

2010-06-12
00:50:17
Gick upp halv elva. Å så kom jag på att antagningsbeskedet ska vara inne senast måndag så jag fick lite panik. Så vid två så gick jag å Liam ner till Konsum å köpte våtservetter och ett frimärke. Å när vi ändå var ute å gick i spöregnet så gick vi ner till Nöjesbutiken å la brevet på lådan och hämtade ut ett paket. Så gick vi hem igen. Jag har laddat mp3n med bara nya låtar så var roligt å gå. Men så kom jag hem å både jag och Liam var dyngsura. Jag bytte kläder på både mig och Liam å satte mig vid datan när Sara skickade att jag kunde komma på tårta nu typ. Så då kom jag ju på att jag skulle ju bort idag. Så var bara å ta sig ut i regnet igen å vandra 3 km. Sara mötte mig utanför typ. Eller hon skulle möta Cecilia men jag kom lite före haha. Så när jag kom till Daniel så var jag klädd i myskläder, osminkad å blött oborstat hår. Kände mig riktigt vacker haha. Å så fick Liam träffa lite nytt folk :) Var Jag, Sara, Johan, Cecilia, Axel och Anna där och strax innan jag gick vid halv åtta så kom Jesper. Var där i två timmar å min lilla fegis satt i knät typ hela tiden. men Daniel var iaf lite rolig att leka med. Men Liam såg lite rädd ut när han tittade upp på Daniel då han är 2 meter lång haha :) Sen gick jag hem först av alla för att lägga Liam. Han somnade nere vid verkstan typ så han höll sig vaken rätt länge. Kom hem å fixade han torr å la han igen å sen satte jag mig och kollade på två filmer. Så nu ska jag sova :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?