Fredagen

2010-06-06
21:50:21
Det är söndagen den 6e Juni klockan 21.32 och jag ska skriva massa inlägg om helgen så nu får ni mycket att läsa om. Vi börjar ju med fredagen då :)

I fredags var klockan närmare två när vi väl åkte. Milli tyckte jag skulle sitta i fram med dom ist för att sitta ensam i bak så det gjorde jag :D Faster Marie hade ringt och bett om förlåtelse för att hon inte skulle vara hemma. Hon hade glömt av att Power Meet var denna helgen så hon hade sagt ja till att bli med några kompisar på Biker meet på High Chaparall ist. Vi fick helt enkelt bo hos henne ändå :) Efter vägen berättade jag och Milli lite smått och gott för Christian. Typ vart saab i Trollhättan låg, vart vi bott, vad vi gjort på vissa ställen vart olika folk bor osv. Vi visade även kyrkan som brorsan och faster Marie skulle gifta sig i när dom blev lika gamla haha. När vi väl var i Sollebrunn så satt jag och Milli i egna tankar å glömde liksom av att Christian inte visste vart han skulle så han körde ju på som vanligt tills jag och Milli vaknar upp å skriker där skulle du ha svängt hehe. Så han fick vända å åka tillbaka. Vi åkte ner till hultet å lossade husvagnen och satte på förtältet å sådär. Vi grillade revbensspjäll å gottade oss i solen. Sen åkte vi till farmor med en tårta som syrran gjort. En minitårta som vi trodde inte skulle räcka långt. Men det gjorde den. Vi satt å pratade med farmor en stund innan pappa kom dit. Sen stormade Thomas (kusinen) in å var arg på allt och alla tror jag. Pappa sa till att Peter (brorsan) skulle komma oxå så farmor tog fram en kaffekopp till honom efter ett tag å då säger pappa att Peter hade ju med sig Danne så hon fick ta fram en kopp till. Så vi satt där hela gänget å pratade om självmords älgar som tydligen finns å massa annat. Thomas köpte en BMW i Edane för flera år sen å nu kom det fram att Christian var där när Thomas köpte bilen. Visst är världen liten? =) När pappa, Thomas, Peter och Danne åkt så berättade farmor en sak som vi var tvugna att kolla på =) Så vi gick ut på hennes balkong och vi såg det. Men vi såg även kusinerna Therese och Rikard samt några av deras vänner. Dom stod på Thereses veranda som ligger bakom taket. Å eftersom dom var långa så syntes dom över taket å det är inte ofta som vi ser folk över ett tak liksom :) Dom skrek å frågade om vi ville vara med på kubb så vi gick bort till Therese å spelade. Var jag, syrran, Christian, Therese, Rikard, Farmor, Nettan, Dennis och Marielle. men sen kom det 3 killar till och var med. vi vann en gång var med mixade lag men när vi körde killarna mot tjejerna så vann dom. :( Sen gick vi upp å pratade lite med faster Stina som hade gått ner väldigt mycket i vikt å det syntes. När vi vart där en stund å fått se deras nya lägenhet å det så åkte vi tillbaka till hultet för att sova. Milli och Christian i husvagnen och jag fick sova ensam i Maries stora dubbelsäng :D



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?