Fint väder :)

2010-06-02
00:23:06
Idag vaknade liam på fel sida av sängen. Han har gnällt hela dagen typ. Trevlig liten prick :) han har lärt sig att säga papper idag. Vid tolv skickade jag till syrran och frågade om jag och liam fick komma. Hon svarade nu? Ungefär som om hon inte ville ha oss där. Jag svarade att det tog ju typ femtio minuter innan jag var där så det gick bra att komma. Jag tog med mina dvd skivor och gick bort till henne. När jag kom dit berättade hon att hon suttit vid datan i fem timmar och kollat på tårtor så hon hade glömt att klä på sig Hehe. När jag brännt ut bilderna så gick vi till pizzerian och sen vidare till palmviken. På väg dit berättar milli att en brösttårta inte är fin. Det var finare att göra en brösttårta med spetsbh ist för bara två kulor med pigg på. Japp hon förklarade bröst som kulor med pigg haha. Jag sa hej då utanför palmviken men milli undrade om jag inte skulle med in så jag tänkte att det kunde jag väl. Väl inne kom jag på att liams välling nästan var slut så passade på att köpa det. Jag stod före milli. Och när jag betalar tar milli upp sin plånbok och kommer på att hennes bankkort låg kvar hemma. Så jag fick betala för henne oxå. Hon tyckte det var bra att jag var med för det hade blivit pinsamt annars sa hon Hehe. När jag vandrat en bit på väg hem hör jag liam snarka. Och ändå hade jag mp3n på volym 20 :) Hehe. La liam i sängen när vi kom hem och satte mig vid datan. Skulle lägga in bilderna på datan. Fick in 16 kort av 1931 innan min data sluta känna att skivan var i. Så jag ringde mamma men hon ville inte svara. Då fick jag sms av brorsan att mamma sov å vad ville jag henne. Så jag svarade att jag ville ha tommy. Då ringde tommy upp mig och frågade vad jag ville ha honom till. Ni förstår här går allt runt :) vid sju kom mamma och tommy hit. Medan tommy kollade min cdläsare lekte han med liam. Dom kastade boll inomhus. Det ska man ju inte göra för det sa pang och nu har jag ett glas mindre. Tommy sa att jag skulle blinka i ögat åt dennis för att få en ny cdläsare. Sen fixade han drivrutiner till min cam oxå men den funkade inte ändå så han kunde inte fixa det. När dom åkte halv nio så skickade jag ett blink i ögat sms till dennis och det funkade :) började kolla på desperata hemmafruar och i pausen gick jag för att göra popcorn. Men fick så Jävla ont i magen så blev sittandes på en stol tills i slutet av programmet då jag kunde röra mig igen. Klockan tio kom dennis och marie. Dennis bytte ut cdläsarna och han fixade min cam så nu funkar den :) då frågade jag han om han tog ut skivan som låg i min cdläsare. Men det hade inte gjort så han fick byta igen och ta ut skivan och sen byta tillbaka igen :) han tyckte nog jag var jobbig som inte sa det från början :) dennis ska fixa min tioåriga flicka :) han ska byta ut lite delar så att den blir bättre. Han gillar inte min data. Det har han aldrig gjort. Så han slängde iväg en kommentar om att han iaf inte kunde göra det värre :) dom gick väl vid halv tolv typ. Nu ska jag sova :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?