Daniels fest

2010-06-14
19:53:56
Ja då var man efter lite med bloggandet men nu är jag igång och tänkte berätta om Daniels fest i lördags :)

Jag var hos Linda vid halv åtta typ. Jag skickade vid halv sex å frågade om det gick bra å hon sa ja. men ändå hade hon bara en handduk när jag kom hehe. Å det var såå varmt ute å jag hade så mycket att bära haha. Tog med kvarglömd vin å öl sen min fest för tänkte dom hade mer nytta av det än vad jag hade :) När vi var på väg dit ringde Cecilia å ville gå med oss dit för hon fick inte tag på Sara. Så jag tänkte att det får väl inte jag heller isf. Men det fick jag. Hon mådde inte bra å skulle inte med men sa att vi kunde gå dit utan henne. vi satte oss på Amigo och käkade ostbröd. Jag hade med mig en cider in för den hade jag typ precis öppnat. Å när vi sitter där å äter så kommer en av dom som jobbar fram så frågade han är det starköl där? jag bara nej. Så sa han okej för det är förbjudet här. Okej svarade jag å så gick han haha. När vi kom till Daniel så kändes det konstigt att vara hos min kompis pojkvän när inte min kompis var med. Å det var jag och Linda å massa killar. Sen ringer Cecilia igen å säger att det var låst så vi skulle öppna. Jag sa att vi precis kommit å att det var upplåst då. Men nej de var de inte sa hon. Så Daniel skickade ner Jesper till att öppna men han såg ingen där så han la mattan mellan dörren. Cecilia ringde igen å jag sa att det var en matta mellan dörren men de var det tydligen inte. Så frågar jag om hon var rätt å hon svarade ja jag står på 8B. Så till slut springer Daniel ut å vart står hon? Två hus NEDANFÖR honom. Ja bra lokalsinne har hon eftersom hon var med där dagen innan :p Iaf så spelade vi suparspel å sen gick vi ner till Olssons brygga. Fast jag och Linda gick inom Rajjens men där var det inget folk. Så skulle vi in på Olssons men så kände dom på väskorna å sa att det där fick vi lägga någon annanstans :( Gömde alkoholen å gick in. Bandet var bra. Och vi var lite överallt. Å den enda man såg som man kände var rudsberg så vi pratade lite. Sen var det rätt dött. När vi satt ner så kollade jag min ena mobil. Den med mitt abonnemang på. Det är ingen som har det nr.et å det har vart i den gamla mobilen i en vecka typ. iaf så ringde Johan på det innan festen. Å nu såg jag att det ringt igen. Så jag ringde upp det nr.et medan jag tittade på Johan ifall det var han som svarade. men han reagerade inte. Så jag sa hallå å så hör jag någon säga hallå å så börjar Linda gapskratta å peka på Daniel. Då sitter han snett emot mig å håller för ena örat å det gjorde jag med så Linda sa att det såg väldigt dumt ut :) Jag frågade varför han hade det nret å han sa att han hittade det på hitta.se. Och jag kan förstå att han inte hittade mitt riktiga nr eftersom det står i en annans namn :) Vid två begav sig jag, Linda, Cecilia och Johan till Timmys för att köpa mat. Bakom oss stod det 2 äckliga gubbar å jag känner igen den ena men kan inte placera honom. Vad störande.... Sen skildes vi åt å jag och linda gick tillsammans hemåt. Å utanför henne skildes vi åt å jag fick gå hem resten av biten själv :) hehe




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?