Dagen före resan :)

2010-06-16
23:41:59
Idag vaknade Liam klockan nio och tyckte det var kul att börja dagen med att slå på mamma, kasta saker på mamma och visa samma frimärke tusen gånger. Behöver jag säga att jag var irriterad länge? Har städat idag. Alal rummen klara fast måste dammsuga och skura kök å stora rum men vet inte om man vågar göra det vid denna tiden? jooo får nog göra det snart. Går ju snabbt att dammsuga. Har tvättat idag oxå :) Lagade mat idag som Liam faktiskt åt. Han bad till och med om mer korv :D Sen lekte han på balkongen medan jag diskade. När jag gick ut till honom fick jag syn på en papegoja på balkongen snett neranför så jag visade Liam den. När jag lyfte upp honom kom jag på att det var osmart å låta han se över räcket så jag satte ner honom igen och han blev arg. Men så såg jag att man såg den genom springan i golvet så visade Liam det. Han la sig ner å höll koll på den :) Sen kom mamma och Tommy och hämtade Liam å jag fick två pussar av honom :) Sen gick jag in och fortsatte städa. har bränt en skiva oxå. Sen satte jag på en film. Pausade den å gick bort till Linda å satt där en timme. Vi snackade å sen var klockan mycket så jag gick hem med behållarna som jag lånade. Men får dom inte rena. Skummet ligger kvar i. Svåra att skölja ut så jag förstår att hon inte gjorde det åt mej :D Nej nu ska jag ladda in låtarna i mp3n oxå, dammsuga + skura kök å stora rum, se klart filmen, Vika tvätten, bädda sängen och sen duscha. Sen får det bli sova. Ska ju åka klockan fem i morgon bitti. 



Mamma älskar dig gubben <3
Postat av: Linda

hehe du förstog inte att ja hade en baktanke me å inte skölja ur dom? ;P

Kommenterat -  Datum: 2010-06-17 Klockan: 00:05:08     URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?