Dagen efter..

2010-06-14
20:06:34
Jag sov till typ tre. Det var skönt :) Men var tvungen att gå upp för Roland sa att Liam skulle komma hem på eftermiddagen. Jag gick ner till konsum å köpte lite päron och grädde :) Sen gick jag hem och åt å det var jättegott. Rensade lite musik å fick sms :) Fick en frågan om vi skulle mysa. Så jag frågade vadå för mys? å så fick jag till svar att vi behövde ju inte röra varandra om jag inte ville men vi skulle se på film så jag sa att då var det ju inget kul ;) haha. Iaf så var det min knäppa Sofia :D Så hon kom hit å vi såg på en film. och en halv för den verkade inget bra så vi bytte. Vilket var dumt för den andra filmen var så mycket värre.. Usch för en dålig film måste jag säga. Sen vid lite över sju kom Liam hem. Så vi tre gick till Shalom å käkade lite å Liam var så trött. Vi var hemma vid halv nio å Liam somnade inte förrän halv tio typ. Denna veckan har jag tjänat massa pengar :) jag hittade 10kr på golvet när jag handlade på konsum. Jag gjorde brorsan en tjänst å fick 10kr. jag och Sara delade på en pizza å hon skulle betala 32.50 men hon ville inte ha ena 50öringen så den fick jag. Och Sofia köpte en dålig film av mig för 10kr :) bra jobbat va? hahahaha
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?