Avreagera mig lite!!

2010-06-20
02:12:37
Vi satt och hade det trevligt på en restaurang när det kommer in en familj tror jag. Dom är fyra vuxna och två barn. Jag satt och kolla på dom ibland och killen som var runt tolv tretton kanske (jag är skit kass på att se ålder) satt bara där utan att säga eller göra något. Så helt plötsligt går hans pappa och drar upp honom ur stolen och drar med honom runt hörnet. Vi satt så att vi såg runt hörnet och han skällde på sonen. Sen försökte sonen gå ifrån honom och då drog han tillbaka honom in till restaurangen. Pojken grät. Pappan slängde ner honom på stolen och han smällde till honom så hårt att det gjorde ont i mig. Mamman ställde sig upp. Trodde hon skulle hjälpa killen men nej då. Hon började skälla ut sonen och sen satte sig föräldrarna ner och låtsades att inget hänt. Pojken och hans lillasyster satt tysta och stirrade på en varsin fläck i bordet efteråt. Hur fan kan man göra så mot sin unge? Fattar inte. Vi mådde så dåligt av det så vi bad om notan mitt i efterrätten, betalde och gick. Fy fan....
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?