24 Juni Hemresan :D

2010-06-27
14:57:45
Klockan 5 kunde vi börja checka in oss. Jag och Milli var skitoroliga för väskorna. Ericas väska fick bara väga 15 å min å Millis 10. Å vi var helt säkra på att alla vägde mycket mer. Checkar in Ericas väska å den vägde 17,2 eller något men dom körde in den utan att säga något. Så gick jag och milli å var oroliga för våra väskor. Gick igenom säkerhetskontrollen å min väska stannade så länge i röntgen att jag blev orolig gjorde inte saken bättre att två stycken står å kollar på röntgen å pratar portugiska. Sen kommer en av dom till mig och säger kan du öppna din väska. Så tog hon Liams flygplan jag köpt scannar den själv lägger tillbaka den och säger det är okej ha en trevlig resa. Sen gick vi och satte oss å vänta. Alla sov medan jag, Milli och Erica kollar på Millis bilder. Sen får vi börja gå igenom dom sista kontrollerna å dom vägde aldrig våra väskor. Vilken tur vi hade :) kom ut till planet å fick stå där å vänta typ 15-20 minuter innan vi fick gå på planet. När vi satt oss så berättar kaptenen att det är kö för flygplanen så vi är 40 minuter försenade. Sara bara men vadå kö vi var ju första planet :) Det stod det inne på flygplatsen nämligen. Men sen sa kaptenen att det var pga strejken så gårdagens plan å nattplanen var väl oxå sena så därför vi fick vänta. Jag sov på planet i en eller två timmar. Kan ju inte sova i bil men antar att jag kunde det i planet eftersom jag inte såg vägen :) Vi landade å tog bagaget å gick till garaget å letade upp bilen. Sen gick det otroligt fort hem. Vi kom hem redan vid två. Så fort jag kom in ringde jag mamma å hon och Chrille var i stan utan Liam. Brorsan var på verkstaden för att han blivit halvt ansiktsförlamad. Jag blev med dom hem å väckte min son. Han gav mig en puss men sen var det mormor mormor mormor han saknade inte mig ett dugg :( Vi satt ute å spelade skipbo med alla. Jag, Mamma, Chrille, Tommy, Casper, Sanna å Robin alltså. Liam var inte med :D Sen körde mamma hem mig och Liam å då minsann när vi kom hem då var mamma bra igen. Undrar om det var för att han fick sej presenter? =) Linda kom hit å gav mig en krokodil :) Jag blev lite nyfiken i Portugal när hon sa att hon köpt en till mig :D Han heter Greenis å är jättesöt... Eller? ;) hehe Sen gick Linda hem å jag la Liam. Han var svår att lägga å ville inte alls somna. Men efter att jag sagt att jag inte ska någonstans så somnade han till slut.


Sara, Johanna, Renate och Milli innan säkerhetskontrollen

Världens sötaste unge :) han hade fått sig ett skrapsår i pannan :(
Postat av: Linda

Jaha han hade ett namn också ;P javisst va han söt :) hihi

Kommenterat -  Datum: 2010-06-28 Klockan: 19:10:56     URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?