22 Juni Sjätte dagen

2010-06-27
13:46:14
Jag vaknade av att det ringde på dörren. Så hör jag killröster. jag klädde på mig och öppnade min sovrumsdörr och skrek till. Där utanför stod Milli å var på väg in till mig. Å i ytterdörren stod Annelie i BH och trosor å pratar med två gubbar. Dom förklarade att dom skulle stänga av vårt vatten för att det var bakterier i. Så vi hade lite problem med det när vi var på toa och skulle spola eller tvätta händerna så kom man på sig själv med just det vi har inget vatten. Var nog därför poolarna var avstängda igår. Erica hade tydligen gått till stranden själv å låg där å solade. jag och milli gick upp på taket och solade å sen åt vi glass där å Annelie kom upp å åt lite glass med oss. Sen drog vi ner å kollade lite i affärerna igen. När vi köpt det vi skulle bestämde vi oss för att göra spagetthi och köttfärssås så vi gick till affären å handlade och sen till köttaffären. När vi kommer in är jag nere när jag hör Annelie säga jag lägger denna i frysen å så säger Milli med panik i rösten Neeeej vi ska ju ha den idag :) Vi sa till Annelie tre gånger på vägen att vi skulle ha det idag å ändå förstod hon inte det :) Satt i stora rummet å latade oss å sa att kommer inte Erica snart så börjar vi med maten å så får hon värma. Fem minuter innan vi ska börja med maten dyker Erica upp å är alldeles RÖD :) Hon hade legat på stranden och väntat på att vi skulle komma dit vilket vi inte visste att vi skulle göra :) åt mat å sen gick vi ner till poolen å tog ett mycket gott å svalkande dopp. Första gången vi badade i poolen. När det kom en kille med två barn så ville Milli inte vara kvar eftersom dom kunde ju sno hennes väska :p Sen vart det nog mer solning på taket innan vi gjorde oss i ordning för att gå över på avskedsmiddag. Stina och Kristina åker hem en dag innan oss eftersom dom kom en dag innan oss. Sara däremot kom dagen innan oss men stannade en dag extra och åkte hem med oss. Kom dit å åt en kycklinggryta tror jag det var. Med Curry. De åt jag fast inte mycket då :p Sen vart det en rätt tidig natt eftersom vi skulle upp redan klockan SJU :( hehe


Stina :)

Erica och Sara

Kristina och Stina

Jag

Sara :)

Erica
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?