Värdelös

2010-07-25
20:05:43
Känner mig totalt värdelös idag. Eller ja hela veckan typ. Har man barn borde man inte bli sjuk för då orkar man ju inget å då blir det synd om barnen. Känner mig som världens sämsta mamma å tycker enormt synd om min son som måste vara hemma med mej. Men så är ju tydligen livet. Idag vaknade Liam halv åtta så var bara ge han en flaska å somna om. Vaknade halv elva å gick upp å åt pannkakor till frukost. Å nej ni ska inte tro jag ställde mig å stekte dom. Hade det till middag igår så vi åt resterna till frukost.. Liam blev överlycklig som fick pannkakor två dar i rad. Vid halv ett gick vi å sov igen å sov till fyra. Sen dess har vi lekt med bilar... Eller Liam iaf jag tittade mest på å fantiserade om att jag var någonstans långt bort där sjukdommar inte fanns.. Liam har även hämtat reklambladet från golvet å lagt det på bänken :) Han vet minsann vart saker och ting ska ligga :) Nu har jag precis lagt Liam. Han gnuggade sig i ögonen å gnäller men nu när jag väl la han då ligger han å pratar å leker å roar sig så trött var han nog kanske inte. Inte så konstigt när vi sovit hela dagen. Men nu har jag bara lite halsont å väldigt irriterande hosta kvar så snart är jag en människa igen. Å då ska jag ta med mig Liam till en lekpark så han får göra sig av med all energi :) Å på Onsdag till Torsdag ska jag passa Ida och Alva igen. berättade för Liam å han direkt Ia å ava :D Så nu kan han deras namn oxå hehe. Älskar min son över allt annat i hela världen :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?