Tårtprovardag... Och jag var inte bjuden :(

2010-07-28
23:19:51
I tisdags hade syrran bjudit in mamma och Tommy för att prova tårtfyllningar å jag var inte bjuden :'( Frågade mamma när dom skulle vara där å dom skulle vara där vid sex. jag och Liam hade en mysar dag å var nere å handlade lite mat oxå :) Sen gick vi bort till syrran så jag var där strax innan fem å överraskade henne. dom ska inte tro dom får göra nått kul utan mig :) Men jag åt inte tårta då eftersom jag är så sjuk å känner inga smaker så tyckte bara det var onödigt. Liam fick lite tårta men gav upp rätt fort. Han verkade gilla nr 3 iaf :D Jag och Milli kollade lite på kostym till Liam för halloween. De jag hittar till Liam kommer att ingå i ett tema som alla ska få vara i år så ni behöver inte välja kläder riktigt än ;) Iaf så fanns det inte så mycket å välja på. Så kom Christian, mamma och Tommy så vi avslutade halloweensnacket å började med tårtsnacket ist :) Alla som åt blev väldigt mätta iaf. Så efteråt kom vi att prata om Linda å ringde upp henne å bestämde en lekdejt. Alla åkte till Jössefors å spelade kubb med Linda och Micke. Tjejerna mot killarna och tjejerna vann båda gångerna :) Jag fick ner massa. jag har aldrig vart så bra. jag var på hugget =) hehe. Men närmare tio så fick jag den där jäkla huvudvärken och ont i örat igen så vi åkte hem. Mamma å tommy körde hem mig och Liam så vi slapp gå hem å det var ju snällt :) La oss direkt å för en gångs skull somnade jag ganska lätt..


Tårttajm

Liam fick lite tårta

Christian och Milli

Tommy och Mamma

Liam hade med sin nalle vilket mamma tyckte var kul :D

Tommy, Mamma och Liam

Milli och Christian

Linda

MT

Mamma och Liam

Micke
Postat av: Milli

Hänt något med kameran eller? Var ju så dåliga bilder.... :(

Kommenterat -  Datum: 2010-07-30 Klockan: 09:49:51     URL: http://millis-vardag.blogspot.com/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?