Söndag

2010-07-18
14:55:28
God morgon?! NEJ.... Klockan sex var det upp och hoppa... Shit vad det satte spår i Liam måste jag säga. Vid åtta först tyckte Xandro att det var dags för frukost. Men han åt typ 4-5 tuggor å sen ville han inte ha något. Ändå var det han som sa ja när jag frågade om det var dags för frukost. Xandro och Tolia lekte med bilarna medan Liam satt å gosade i mitt knä. Vid tio fick jag äntligen Liam till att somna. Han var så trött men kunde inte somna för att han visste att barnen var uppe å lekte. Men halv elva vaknade han å skulle upp. Men kvart i elva så blev Liam hysterisk... Bara grät å grät å grät. Konstant i en timme. Jag tog med alla tre barnen ut å Liam satt i mitt knä å vägrade lämna mig medan dom andra roade sig. När vi vart ute i en halvtimme så började Liam leka lite med Tolia men det var typ en minut. Det är allt han lekt med barnen. Han har inte ens velat vara i samma rum som dom ifall inte jag är med. Iaf så kom Siv och hämtade Liam för att ta med honom som en överraskning till Fredrik eftersom han fyller år idag. Så grattis Fredrik :) När Liam väl släppte mig för att bli med farmor på kalas så gick jag in med Xandro och Tolia och satte på Nalle Puh för tyckte det var tråkigt å se landet för länge sedan en tredje gång... :) Sen fick dom glass oxå. När dom ätit upp kom Xandro å bad om en glass till och så snäll som jag är så gav jag han ett äpple ist :) haha. Men han vart lika nöjd för det. Vid kvart i två somnade Xandro i soffan till Nalle Puh och Tolia somnade på golvet. Men flyttade över henne till sängen. Man undrar ju om hon trivs bättre på golvet än i säng, soffa eller nått annat mjukt :) Men nu fick jag precis sms från Hanna. Hon skulle snart gå från sig så snart ÄNTLIGEN kan jag hoppa i säng. Men känner mig dock inte så trött längre. Men måste sova ett tag iafall Liam är Lika gnällig när han kommer hem som när han åkte så behöver jag all energi jag kan få. Lovade Liam en mammamysarkväll idag eftersom vi haft 4 olika barn konstant sen han kom hem sjuk från farmor i torsdags. Så nu ska vi mysa så han blir frisk. Mamma läker allt va ;) Jo just det min mamma å Tommy skulle nog titta förbi med lite dvdskivor, Skiva med Millis film på och sen en skiva med bilder från mammas kamera. Brukar alltid få Syrran och Mammas bilder på Liam men nu har jag inte fått från mamma sen 1 November 09 så tyckte det var dags nu. Sen har mamma förlorat många bilder och det gillar jag inte :( Men men så är det. Ska nog gå å göra mig lite varma smörgåsar. Magen ropar :D
Postat av: Juicy Couture - Följas via bloglovin? :)

Hej :) Fin blogg allt bra? :))

Kommenterat -  Datum: 2010-07-19 Klockan: 15:44:41     URL: http://jcouture.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?