Otroligt dåligt humör

2010-07-03
19:20:05
Vaknade av att brorsan skickade sms vid typ 4-5 i morse å sen ringde han. Tror det var nått om körning eller? Nej jag minns inte. Sov ju :D Sen vaknade jag av Liam klockan nio och kände direkt att det här blir en pissdålig dag å jag hade rätt. Vi låg i sängen fram till elva innan jag orka gå upp. Liam satt mest och hoppade å då blev jag arg. Idag har Liam bara gråtit å gråtit medan jag bara vart sur å sur. Bra kombination. Efter att inget dög gick vi ner till konsum å köpte lördagsgodis. Har faktiskt hållt oss i en vecka nu med att inte äta godis på vardagarna. Så ska det fortsätta. Det vi inte äter upp idag får vi ta nästa lördag. bra va? =) Frågan är bara om man klarar att hålla sig när man har godis hemma?... Jag har börjat tänka lite väl mycket på en sak oxå å det stör mig lite... eller ja mycket... Nej denna dagen e fortfarande dålig. Liam ligger i sängen å ylar å jag ska sätta på en film å vräka i mig godis.. Jag är värd det på min pissiga lördag.

Jo förresten kan berätta en rolig sak som jag och Milli sa igår när jag var där å hälsade på. Kollade hur hon mådde å så. Hon går inte särskilt snyggt men det går nog över. Iaf så satt vi i soffan, hon låg jag satt :) Så börjar hon prata.
Milli: Vet du vem som fyller år i morgon?
Jag funderar lite på vad det är för datum å om någon fyller år den 3e efter ett tag svarar jag nej.
Milli: Tony
Jag: Nej han fyller den 5e
Milli börjar skratta å säger ja just det, det är våran årsdag den 3e :)
Illa när jag har bättre koll på hennes ex än hon har. Fast det är för att han fyller 5e mormor 7e å Chrille 9e så var lätt å hålla koll på :=)


Bjuder på den snygga minen :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?