Onsdag

2010-07-28
23:30:04
Idag var det sovmorgon :) jag vaknade 12.20 å gick direkt in för å kolla att Liam verkligen levde å han låg allt där i sängen å snosade sött. Men vaknade när han kände att någon stirrade :) Satte oss å åt frukost å sen kom Jonte å lämnade Alva och Ida igen :)  Alva somnade en timme efter att hon kommit och Ida somnade strax efter. Så jag och Liam satt å kollade på Pingu. kan inte förstå att folk tycker det är bra. Men Liam lyser upp så fort musiken startar så antar han gillar pingu :p Sen vaknade alla barnen å de var fullt liv. Åt mat å sen gick vi till lekparken. Kom två barn å ville veta allt om alla mina barn. Sa att det bara var en som är min å då gissade dom på den minsta inte äldsta hehe :D Sen vart det in å ge Ida mat igen å så fick dom leka tills det var kvällen. Alva var så grinig vid halv sex så jag slängde dom i säng redan halv sju. Vid åtta somnade dom å Ida somnade vid tio. Jag har sett två dåliga filmer å sitter nu å spelar alfapet men han har låst in oss så det är inget kul :( Men jag vinner iaf :) Ska väl gå å lägga mig snart fast är inte så jätte trött.. :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?