Memphis

2010-07-04
21:21:57
Halv nio gick vi upp idag. Det tyckte Liam var lagom.. Han åt frukost och slängde resten på golvet. Sen busade han med väggen å sen kom syrran och Christian och hämtade upp oss i amerikanaren. Vi åkte till mamma å hämta upp henne och Tommy så började vi resan till Östmark. Typ 11 Mil härifrån eller något sånt. Vad vi skulle dit å göra? Vi skulle fika. :) Dom har ett Elvis Presley cafe där å mamma å christian gillar ju honom så vi åkte dit för å kika lite. Det var rätt mysigt men litet. Vi köpte lite fika å efter fikat ville Milli köpa banana split men bara om jag gjorde det. Å Christian hade aldrig ätit det så vi köpte en alla tre. Dom kom ut med banana splitten å vi började äta. Så säger Christian att det är ju ingen banan i. Å mycket riktigt det var det ju inte. Milli ville säga till men vi tyckte det kvittade. Efter ett tag kommer expediten ut med bananer å säger men gud ni fick ingen banan å så säger ni inget. Jag sa att det kvittade mig så då gav hon Christian mina bananer oxå.. Dom hade tydligen ingen riktig personal idag. När vi var färdiga å skulle åka så var det en kille som beställde en banana split utan bananer å så utbrister hon va utan bananer? Vill du inte ha bananer? Vi som precis lärt oss :) Det tyckte jag var lite kul :) Åkte hem igen å jag var astrött. La Liam klockan 19. Nu är klockan 21.21 å han är fortfarande vaken. fattar inte varför det blivit så svårt att lägga honom? Jag blir tokig. Vill ju bara gå och lägga mig!! :(
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?