Mammas bil STULEN!

2010-07-23
00:38:42
I morse fick man veta att någon snott en bil i ett annat län å kört rätt genom Charlottenbergs köpcenters entredörr å bort till guldfynd där dom länsat massa å så har dom lämnat bilen där å flytt i en annan bil troligtvis. Hann knappt läsa allt förrän jag fick veta att mammas bil blivit stulen. Hon hade fått punktering på bilen i natt å parkerat den vid Edane golfbana och gått hem eftersom hon bor 1km därifrån typ. När dom kom ner idag med en domkraft märkte dom att bilen var stulen. Och nu ikväll så kom Polisen och sa att dom hittat bilen och att den var borta igen.. Men visade sig att dom kollat på fel plats så vittnet som sett bilen fick komma ut och visa vart det var å där i ett djupt dike stod mammas bil krockan mot ett träd. Låset intryckt, tjuvkopplad och såklart har dom stulit sterion och högtalarna.. Synd att vissa människor inte lärt sig betydelsen av mitt å ditt osv.. Bilen är återfunnen vilket är bra men det är ju mindre bra att den är totalförstörd och dom hade nog inte märkt att det var punktering på bilen förrän det var försent.

Och mitt liv idag har vart händelselöst. Huvudet är tjockt likaså halsen. Oj vad svullen halsen är.. Men jag tog mig i kragen å diskade, gjorde nyponsoppa och glass som Liam bara petade i jag åt iaf. Sen badade jag Liam oxå å det var en riktig ansträngning att böja på huvudet för å tvätta honom. Bäddade rent sängen så han fick vara ren å kosa ner sig i en ren å skön säng. Han har fått ögoninflammation tror jag. Det varar lite.. Har tvättat en maskin tvätt igen. Fick ringa Tommy igen för å snacka om hur fan man startar den men man skulle trycka in å ta i samtidigt. Tekniska saker är jobbiga.. Sen ringde en kille och ville hjälpa mig med ekonomin å frågade vad jag jobbade med så jag sa att jag pluggar så svarade han oj då finns det inte mycket jag kan hjälpa dig med haha. Ingen aning om vad han var för typ men han använde mitt andra namn å det kändes lite udda men så är väl Sthlmare :) Har sett på två filmer idag. Båda var bra. Spring breakdown och Glass House.. Nu ska jag hoppa i säng å hoppas att jag mår bättre i morgon..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?