Lördag

2010-07-18
14:38:37
Gick upp halv sju med barnen. Det tyckte dom var rockigt. Ida sov till nio men inte dom stora. Tror Alva väckte Liam. Han brukar ju sova så länge annars. Vid typ halv tre kom Jonte och hämtade barnen. Jag skickade sms till Malin på kvällen när Alva spydde men fick inget svar. Så ringde hon vid åtta på morgonen å berätta att hon inte kunde skicka sms eller ringa från sin telefon. Jag visste ju att den var sönder så jag blev inte förvånad. Så hon skickade Jonte till att hämta barnen tidigare än beräknat för dom skulle hem strax efter fyra egentligen. Liam gick och la sig och jag städade. Så väckte jag Liam å gick ner till konsum för å köpa tvättmedel och sköljmedel. Jag köpte ju en tvättmaskin för några veckor sen som jag fick inkopplad den 9 Juli. Men så har jag inte kunnat använda den eftersom jag inte haft sköljmedel eller tvättmedel så nu när jag kom hem med det så kom jag på att jag måste ju sätta in kontakten oxå men har ju ingen i badrummet så var tvungen att ha en förlängningssladd vilket jag inte hade så ringde Tommy. Han lovade att komma ut med en till mig när dom lämnade mamma i stan. Gjorde hamburgare åt Liam som han inte ens smakade på. Sen ringde Hanna och bad om barnvakt å jag kunde inte säga nej så :) Fredrik kom inom och hälsade på sin sjuka son. Han frågade om Liam verkligen var sjuk med tanke på hur han busade med pappa :) Men sen spydde han igen. Och spyer är det äckligaste jag vet. Vid sex kom Tommy och Bläcky med förlängningssladden å så satte jag Tommy på ett annat jobb.. Jag filmade ju syrran i 6 minuter i torsdags men den filmen går inte lägga in på datan så han fick hjälpa mig. Men så var det min data som inte klarade det. Så han tog hem min kamera för att testa om de gick på hans. Vid sju åkte fredrik hem. Vid åtta typ kom Hanna med Xandro och Tolia. Och jag la alla barnen strax efter. Jag la Liam och Tolia å så bytte jag kläder på Xandro när jag hör att någon kommer. Då står Tolia bakom mig. Den lilla ungen klättrar ur sängen i samma rum som Liam ligger i så snart lär han väl sig de med. Dom bara skrek å skrek å Liam satt i sin säng å såg allmänt chockad ut. Men vid halv tio blev det tyst så jag gick in och kollade om dom sov. Och Tolia hade somnat på golvet... Men senare la jag henne i sängen igen å där sov hon hela natten. Vid tio kom Tommy och Bläcky tillbaka med min kamera och filmen gick att lägga in på hans data så snart Milli kommer den upp på facebook ;) Tommy berättade att han bara var TVUNGEN att se filmen och han hade suttit å gapflabbat för sig själv när han såg den :) Jag gick och kollade på en film och linda du hade rätt. Den var bra tills vad fan det nu var för nått kom :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?