Jävla skitdag :'(

2010-07-21
17:44:37
Svar till anonym kommentar om hur man klarar 14000. Det gör man inte... Ska ringa å be om en avbetalningsplan så får vi se annars vet jag inte..

Jag gick å la mig vid 20 igår. Somnade nästan direkt å vaknade vid 1.23 av Liam. Höll på att inte komma ur sängen. Gjorde så förbannat ont i hela kroppen. Ont i öronen, halsen, magen, ryggen, illamående, hostar och huvudvärk. Samt att huvudet är så jäkla tjockt att jag knappt kan hålla det uppe å vrida på huvudet är inte att tänka på. Gav Liam nappen å startade sångelefanten å så gick jag å knaprade lite Ipren innan jag gick å la mig igen. Klockan sju vaknar Liam å tycker det är dags å gå upp. Jag mådde exakt lika dåligt som på natten men det bryr sig ju inte Liam om. Försökte lämna över han till mamma så jag kunde vara själv men mamma hade ingen bil å alla andra jobbade så var ju bara bita i det sura äpplet. Gapa å skrika på Liam som bara skriker å kastar leksaker å inte lyssnar ett dugg. Så idag har jag legat i sängen ända till 16 å Liam har suttit i min säng å lagt bilar i lastbilens cementhål eller i tekitteln å så har han hållt på så. Ibland har han vart go å gosat å pussat på mig å ibland har han använt mig som en nerförsbacke åt bilarna. Ja han har ju iaf fantasi. Klockan fyra gick jag iaf å klädde på mig å han å gick ner till konsum å köpte två paket glass å så tog vi en varsinn när vi kom hem. Nu funderar jag snart på att lägga Liam å gå å ta ett väldigt varmt bad å hoppas jag mjuknar upp lite. Liam knuggar sig iaf i ögonen så somnar han så ska jag oxå lägga mig tidigt... Längtar gör jag. Fick sms från syrran förut å att det snart är halloween å att vi får börja söka lekar å mat å börja planera. Konstigt att hon hade tid å tänka på det så upptagen som hon är. Men jag får väl börja när jag blir frisk.. nej Liam i säng, Bad åt mamma å sen läggdags åt mamma. Å vad skönt :)
Postat av: Juicy Couture

Hoppas din dag e bättre idag än igår? :) Kram

Kommenterat -  Datum: 2010-07-22 Klockan: 13:00:35     URL: http://jcouture.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, hoppas det löser sig för dig!

Kommenterat -  Datum: 2010-07-22 Klockan: 23:20:24    
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?