Festivalfredag

2010-07-16
22:29:36
Mitt i arvika festivalen och jag sitter här hemma med tre barn. Började dagen med att ta med mig Liam till linda å umgicks lite med henne å brorsan. Sen gick jag, Liam och Linda till optikern å sen tog vi oss en glass på Timmys. Liam ville inte ha sin glass så han slängde den på trottoaren SPLASH sa det :P När vi kom hem så satt Malin på lekparken med barnen så hon blev med upp å satt å prata en stund innan hon åkte för att jobba. Jag och Linda tog med oss alla barnen ner för att handla å sen gjorde jag varma smörgåsar medan Linda matade Ida. Linda skulle bli en bra mamma ;) Vid sex la jag dom två stora å dom sov halv sju. Sen vaknade Alva vid halv åtta å spydde men somnade om efter att jag bäddat rent sängen. Så vaknade Liam å ville inte somna om så tog upp han å då spydde han. Vid halv tio somnade han om. Ida somnade vid nio. Så vart rätt lugnt en timme nu. Jag har sett på en film å nu ska jag gå å lägga mig. Natten är ju inte över än tyvärr :p


Linda och Ida

Alva

Liam
Postat av: Linda

Om några år kanske ;P Men de va mysigt :)

Kommenterat -  Datum: 2010-07-17 Klockan: 21:35:12     URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?