.............

2010-07-01
22:19:56
Vet ni? Livet är allt för jäkla orättvist ibland... Jag älskar dig syrran å finns här för dig när som helst!!


Passade Alva och Ida från klockan två igår till klockan ett idag. Var på konsum igår med alla tre barnen å mötte syrran och Christian. Hon tyckte det var så ovant att se mig med tre barn så hon var tvungen att ta kort. Jag handlade det jag skulle å gick hem. Ungarna lekte så fint å jag tror dom är kära haha. Dom höll varandra i handen på hemvägen å när jag säger att det är läggdags så springer båda å försöker klättra upp i samma säng :) Konstig alva är. Säger man att man ska sova så springer hon till sängen men lyfter man ner henne i sängen så skriker hon konstant typ. Mina barn ska aldrig dela rum. Dom står ju bara å busar upp varandra. Båda var jättetrötta ändå tog det 1,5 timme typ innan dom somna för Liam skulle ju slänga ut alla sina saker ur sängen först. Sen skulle dom sjunga ihop å vinka på varandra och jag vet inte allt dom höll på med. Men till slut somnade dom :) Liam vaknade några gånger under natten å gnällde. På morgonen var det upp klockan sju som gällde. konstigt nog Liam som vaknade. Vid tio gick vi ut men efter 30 minuter med tre ungar som satt bredvid mig på rad utan att göra nått så tröttnade jag och vi gick in. Liam var jättetrött så la honom. Han somnade. Så la jag Alva å hon somnade. Då vaknade Liam å vägrade somna om så tog upp han. Så satt vi å lekte med bilarna tills Alva vaknade. Sen grät barnen ikapp för det är så synd om dom tycker dom. Tror Liam börjar bli sjuk. Han är väldigt gnällig, sover mycket och är slö. Iaf klockan ett hämtade Malin upp sina flickor och jag tog med mig Liam ut å gick. Han stensov när jag kom ner till stan. Han som alltid sitter å spanar på allt när vi är ute. Skulle kolla på skor till Liam men när jag kom ner till stan orkade jag inte se på skor. Har ju inte råd egentligen så han får gå med sandaler även om det är blött ute. Gick till konsum å postade en himla massa brev. Så får vi se om jag får pengar när skolan börjar. Har tydligen fått för mycket dom senaste 6 månaderna så får väl säkert inget nu :( Sen handlade jag blöjor, panpizza och bröd å det gick på 186 kr för 3 saker. Löjligt... Gick hem å bärde upp Liam å la honom igen utan att han vaknade. Då är man trött. Så satt jag i några timmar å ladda upp nästan 300 kort på bilddagboken. Bara gå in och titta. Liten88a heter jag där. Sen var det dags å sysselsätta mr gnäll igen å det gick väl sådär. Nu har jag lagt honom iaf. Nej han sover inte. Varför sova när man kan slänga allt på golvet? Jo just det ska ju gå inom min granne här under mig oxå. Hon har något som tillhör mig ;) Hon sa det iaf. Hon tror nog att jag har tre barn. Har aldrig stött på henne innan å så helt plötsligt stöter jag ihop med henne i trappan med 3 ungar i släptåg 3 gånger på 2 dagar. Hon hade en motorcykel och någon bil tror jag det var hon sa. Liam kastade så snällt ner det till henne från våran balkong. Han e så gicmild så :) Nej nu ska jag äta lite :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?