En dag till

2010-07-20
19:49:09
Igår när jag låg å kolla på film vid 21 tiden plingade det på min dörr. Å jag blir ju lite rädd när det plingar på min dörr å jag inte väntar någon. Får för mig att någon slår in dörren å mördar mig eller nått. Ja porten är låst så trygg är man ju ;) Men iaf så öppnade jag å där stod grannen i lägenheten bredvid å undrade om jag hade några säkringar. Frågade han om han skulle ha en 6a för det har jag hemma men han hade en stor tia. Varför har vi då inte samma säkringar när vi bor bredvid varandra? konstigt.. iaf så fick han en å kom tillbaka igen för en ny så han fick hela kartongen. Jag har ingen användning för 10orna ändå så. Såg klart på filmen å gick å la mig vid 22. Vaknade 07.50 av Liam. Och han åt nästan all välling :) Vid nio somnade han igen å jag med. Sov till halv elva. Började duscha å sen städa lite smått. Satt å lekte med Liam. Han stoppar ner bilar i små hål. Rolig lek. Å så har han försökt att stoppa in kontakten till elvispen på sin bobbycar å när inte det gått har han blivit riktigt förbannad. Nej han har inte ärvt mitt humör (A) hehe vid tolv gick jag ner å handlade lite bröd å så fick jag sms från syrran om att jag skulle köpa med ett stort paket ägg å socker å komma dit så jag gick hem å ställde in mina varor å gick till syrran. Stannade på konsum å handlade sen kollade jag på när hon gjorde tårtbottnar. Vid halv tre gick jag från syrran med mr gnäll. Vid konsum mötte jag min granne Sofia med sina ungar så jag påpekade att vi har faktiskt konsum neranför backen å då skrattade hon å sa att hon gjort massa ärenden på stan så då kunde hon lika gärna handla på ica :D hehe kom hem å lekte lite med Liam å sen la jag honom redan halv sex å han somnade gott direkt. Siv skickade lite sms förut. Hon berömde mig för att ha gjort ett bra jobb med att uppfostra min son. Det är alltid kul att höra :) Å så har jag spelat alfapet på panik. Det var jobbigt men jag vann :D Idag har jag fått ont i halsen och i öronen så jag tänker gå och lägga mig nu och hoppas jag mår bättre i morgon..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?