Onsdag

2010-12-06
14:28:54
I onsdags kom mamma hit å var min privata chaufför. Åkte till skolan å skulle prata med Bosse men han var på möte 20 minuter till så ist för att vänta så åkte vi vidare till dagis. Där bytte jag Liams tider så han går numera bara Tisdag, Onsdag och Torsdag 9-14. Sen åkte vi tillbaka till skolan å där fick jag först prata med Lisa å Hans å sen till slut Bosse. Så nu har jag hoppat av skolan. Bosse tyckte det var tråkigt men jag var välkommen tillbaka när jag ville. När jag pratat emd Bosse träffade jag mina vänner en stund innan jag gick ut till mamma. Åkte vidare till Arbetsförmedlingen å skrev in mig å sen till försäkringskassan å sökte nytt bostadsbidrag. Hade vart skönt om man kunde söka för 2-3 år ist för 1 för de går ju så fort :) Sen åkte vi å handlade å Konsum bjöd på tårta å sånt är ju aldrig fel.. Och jag och Linda har bestämt oss för att börja träna. Jag ska bli så smal och snygg nu så ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?