Helgen

2010-12-06
15:11:38
I fredags så satt jag och Liam å myste till julkalendern. Ja precis 07.15. 2 minuter efter att det slutat åkte Liam hemmifrån. Hans farfar hämtade honom för en tur ner till Norrköping. Jag gick och la mig direkt igen och sov tills klockan var 20 typ.. Sen satt jag å gjorde korsord tills jag gick och la mig vid 4.

Lördag:
Sov till 17. Gjorde korsord fram till 22 då kom Iris och vi gick bort till Susanne. Festade med Susanne, Iris, Therese å hennes kille Riza. Jag sa till Therese att klockan är halv elva så hon ringde taxi å de var typ en timmes kötid så vi fick väldigt väldigt bråttom helt plötsligt. Var tvugna att gå in på Tiki före 23 för att få gå in gratis. Vi typ sprang från parkgatan ner till Tiki. Tog 9 minuter å precis när vi kommit förbi kassan så säger hon 20 sekunder kvar sen får ni betala. så vi trängde oss lite å slapp betala :D Drack bara 4 cider å ett litet litet glas vin. BLÄÄÄÄÄÄ... Så jag var iaf nyktrast. Suasanne hånglade runt ;) Och Therese startade slagsmål med en kille så vi fick gå vid ett. Gick ner till Mulan med en irriterad Riza. Jag förstår honom! Sen vid halv två gick vi till Timmys å köpte mat. Å gud vad gott det var måste jag säga. Sa hej då till Therese och Riza å Iris ringde sin pappa. Han hade glömt telefonen i koppom och hon hade sagt till honom att hämta henne på tiki så jag fick följa henne dit igen då hon inte vågade gå ensam. Efter att vi väntat ett tag så smög en bil förbi å de var ju hennes pappa. Sa hej då å fick vandra ensam hem.. Vid Stadsparken mötte jag dock en kille som började snacka med mig. Så vi snackade hela väen till polishuset innan jag kom på vem han var. Min granne som jag å Cecilia snackade med när vi vart ute en gång.. Han stod på sin balkong å bjöd in oss å vi sa nej.. Bra minne man har va? :) Nu gick jag mycket fortare än han så jag var ensam när jag kom fram till metkroken. I Port 36 Stod Therese å Riza å spanade in i ett fönster så jag sa till henne att hon kunde bli me mej hem ist å då skratta hon å sa ja men jag vet ju fan inte vilken port du bor i :D Dom blev med upp i 30 minuter innan dom gick vidare hem till Susanne. Jag la mig vid 4.

Söndag:
Vaknade halv tio. Drack massa mjölk. Telefonen ringde. Sover du? Nej. Jooo du sover- Nej! jOHOOO. Men NEJ jag ligger i sängen men sover INTE.. Joooooooo hahahahahahahaha. Alltså trevliga "kompisar" man har... Somnade om vid tolv. Sov till 18 å fick typ panik ifall Liam var på väg men hade inte fått sms så tänkte de var lugnt. Gjorde korsord fram till halv åtta då kom Liam hem. Vi satt å åt godis å myste tillsammans. Han var så söt. Tog en godis ur skålen tittade på mig å sa den? å åt inte på den förrän jag sa ja :D Jättesött.. Jag har en otroligt underbar son. Vid halv elva låg han äntligen å sov :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?