17 December Julbak del 2

2010-12-24
09:26:15
Mamma ringde och väckte mig. Frågade om vi skulle med hem å baka resten eller om vi skulle skita i det. Men jag skiter inte i sånt så jag väckte Liam å åkte med hem till mamma :) Vi bakade Popcornkola, Snickers, Nötkaka, vaniljdrömmar, chokladbollar och jordnötskakor tror jag :) Sen fikade jag, mamma och Liam å de enda som var gott var snickersen och chokladbollarna. jag tog en popcornkola å började grimasera å la tillbaka resten å mamma skrattade å sa så illa var det väl inte. Så när mamma bara ahde den kvar å välja på så satt jag å tittade på henne. Gissa om jag började gapflabba när mamma börjar grimasera å lägger tillbaka resten å säger ja de där var ju inte så gott nej :D


Liam kan själv :)

Liam fick lite snickers å började dansa framför tvn :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?