11 December = Ullared :)

2010-12-24
06:59:00
Helgen 10-12 dec var Liam hos farmor så jag kunde shoppa i Ullared ifred :)

Lördag morgon får jag sms av syrran 03.50 det stod vi åker nu.. Oj shit tänkte jag som fortfarande låg å sov. Så jag svarade okej jag går upp då. Jag klädde på mig å gjorde mig i ordning å gick ner till Gudrun. På vägen ner skickar mamma sms att dom väntar i spelfickan. Precis när jag kommer fram kommer Milli och Christian.. jag sa att jag precis vaknat å milli sa jag tyckte det var konstigt att du sa att du skulle gå upp när du borde sagt att du skulle gå ner. Så när jag satte mig i bilen å påbörjade en 5 timmar lång bilresa hade jag vart vaken hela 10 minuter. Starkt jobbat Jezzica :D Vi stannade flera gånger efter vägen så mamma och gudrun fick röka för sånt är tydligen jätteviktigt.. På ett ställe stannade vi på en kiosk så jag mamma å gudrun gick in. Dom gick på toa och jag ställde mig i kön för att köpa korv och bröd. Sen märker jag att ett par står och stirrar på mig men tänkte inte mer på det. Så kommer mamma ur toan å säger nämen hej är ni här. Så jag vänder på huvudet å ser att hon pratar med paret som stirrade på mig. När jag får min korv går jag bort till dom å mamma undrar om jag känner igen Sannas föräldrar. Vilket jag gjorde när jag tittade på mamman. Dom berättade att dom stått å diskuterat om inte jag var en av christines döttrar för jag var väldigt lik. Å de var jag ju ;) men hur liten är inte världen när vi flera timmar från vårat hem möter föräldrarna till en barndomskompis vi hade i stora mellby när vi vr små? Stötte ihop med dom på ullared oxå.. Liten värld :) jag satt å tjata konstant hela vägen ner typ å tillslut kom vi iaf fram å blev avsläppta av christian som skulle åka å kolla på en motor i närheten. Jag gillar inte ullared. Inte ettdugg. Stort å massa folk i vägen å bla bla bla. Men vi kom iaf ut tids nog. Jag. mamma å gudrun iaf. Vi ringde dom andra (Christian hade kommit tillbaka å blev dragandes med millis stora shoppingbehov) för att äta mat å dom skulle komma strax så vi satt å väntade, väntade, väntade, väntade, väntade å till slut gav jag upp å gick å köpte mig 2 par skor BEHÖVLIGT. Sen gick jag tillbaka till restaurangen emn ingen syrran. så vi väntade, väntade, väntade, väntade ÅÅÅÅ DÄR kom syrran å Christian. WOW :D Så vi åt mat å när vi var färdiga gick vi till netonnet å shoppade lite mera å sen äntligen åkte vi hem.. Jag gjorde slut på 3100 kr typ :( På hemvägen mådde jag så himla dåligt att jag SOV mestadels. SOV precis ni läste rätt. För första gången i mitt liv typ så somnade jag i bilen.. Å resan hem kändes ändå bra mycket längre än ditresan. I Åmål mådde jag så otroligt illa så när vi stannade på en rökpaus så var jag tvungen att gå ut å få mig luft. Sen blev jag bättre å när vi väl kom hem vid 23-00 där någonstans så satte jag mig å slog in några julklappar men var så trött att jag gick och la mig ist.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?