Piknick-Party

2010-08-08
13:57:03
På lördagen så åt jag och Liam frukost klockan tolv å sen lekte vi med bilar. Eller Liam gjorde. Jag fick bara hålla i dom medan han flyttade på andra bilar :p Vid två skickade brorsan å fråga om han fick komma å jag sa ja. Kommer snart skrev han då. 2 timmar senare frågade jag om jag kunde gå ut eftersom han inte kommit än å det kunde jag ju för han hade "fastnat" på vägen så han kom inte. Skulle ta med mig Liam till sågudden å leka tänkte jag men precis när jag kom till stadsparken så ringde Linda å frågade om jag inte ville gå med henne på stan så jag ändrade våra planer lite. Mötte upp Linda å gick in till stan. Hon vart förvånad att affärerna var stängda men så kom hon på att det var lördag :) Vi gick å köpte en pizza å bad om att få den delad å ta med. Vi gick å satte oss i strandparken å pizzan var delad på mitten bara å inga bitar så var ju bara att dra pizzan i bitar. Liam åt massa :) sen busade han. sprang omkring å såg allmänt lycklig ut ;) Sen gick vi hemåt jag till mig å Linda till sig å hämtade bilen så kom hon hem till mig å vi åkte å lämnade Liam hos mamma. Åkte hem till mig igen å bytte kläder å så. Sen vidare till Linda så hon fick byta kläder å så. Jag var typ helvit å hade svarta skor. Men så såg jag Lindas vita skor så lånade dom ist.. Assköna :) Facebook sa att jag skulle bli kär i helgen å det blev jag. Inte i en människa men i SKORNA ;D Sen började vandringen bort till Anders på fest :) Gick förbi några killar som frågade om vi ville med till gymmet. Jo de var man ju sugen på när man var på väg till fest ;) Å det var en fest i varje hus vi gick förbi typ :) Kom till Anders å han körde lite korttrick för oss. Vid halv tolv typ gick vi ner till stan. Alla åkte BMW utan jag å Linda som gick. Hurtig som man är :) Gick till Rajjens å träffade på sötaste Therese :) Sen åkte vi lite bil med Ensson och sen kollade vi hamnområdet å sen åkte vi annan bil med ensson. Så körde chauffören hem oss. Å så skulle jag möta brorsan på Timmys så gick ner dit. Blev stoppad på vägen av en kille som bad att få sova hos mig för att hans kompis gått vilse å han kom inte in i hans lägenhet. Jag sa nej så började han förfölja mig så sa det till brorsan när han ringde så han, Anders å kuben kom å mötte mig å killen svängde ner vid verkstan ist för stadsparken som jag gjorde så killarna sprang å letade efter honom men hittade honom som tur var inte. Ni vet ju hur brorsan är. Kom till timmys å hade glömt plånboken hemma :) Så jag och brorsan gick hem ist å lagade potatisgratäng å kotletter klockan fem på morgonen. Det var gott :D Sen somnade jag väldigt gott. Vaknade kvart i tolv. Spelade ett parti alfapet å jag vann med 300 poäng :D å då hjälpte jag motspelaren med att berätta vart hon skulle lägga z :D Brorsan ligger å sover än å om en timme kommer Lilleman hem :D Nu får det bli lite bilder från hela dagen :D


Linda blir glad av att se pizzan :D (Egentligen viftar hon bort en geting)

Liam springer :D

Lite kvällsbus :)

Anders :)

Mikaela och någon :D

Linda blev kopplad :D

Kuben :)

Brorsan ser ut att tänka vad fan gör hon? ;)

Jag och Therese :)

Jag och Linda :)

Ensson under första bilturen :D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?