Några dagars uppdatering.

2010-08-06
17:23:29
Onsdag:
Jag och Liam sov till halv elva :) Åt en stadig frukost å gick ut å tog en promenad i skogen. Sen lekte vi lite i lekparken så kom Malin å lämnade Alva å Ida så vi gick in å la Liam å Alva. Somnade nästan direkt. När dom vaknat så såg vi på en film å lekte å sen gick vi ut till lekparken igen. Sen in å lägga dom för kvällen. Var även nu ganska lätt att lägga dom två stora. ida var det lite värre med. Halv tio somnade Ida å sov hela natten. Så tyst hon var i natt han hon aldrig vart. Liam däremot vaknade halv tolv, tio över ett och fyra så vet inte riktigt vad det var med han.

Torsdag:
Gick upp med alla tre barnen klockan sju. Gav dom frukost å gjorde dom i ordning. Klockan 8 kom Malin och hämtade sina flickor så jag och Liam gick å la oss igen. Stackars Liam som blir jätte arg å grinig när han får gå upp så tidigt. Inte vad han är van vid :D Fast klart snart är det dags att gå upp tidigare igen. Vi gick iaf upp halv tolv å jag läste en bok för Liam sen fick han leka medan jag hade annat för mig. Vid tre eller så kom mamma å Tommy å hämtade Liam så att jag kunde få storstäda hela lägenheten vilket verkligen behövdes! Jag började med Liams rum å det tog typ 2 timmar. Skrubbade alla leksaker, slängde dom trasiga, Skrubbade möblerna å sängen tog längst tid. Tänka sig att hans säng var vit. Det hade jag nästan glömt av :) Sen tog jag hallarna, garderoben å stora rummet. Sen vid 21 gick jag till Linda å vi gick ut å gick. Hamnade någonstans i Arvika vi inte vart vid förr å hittade ut vid taserud till slut. Gick runt hela stan. en 2timmars promenad som vi sen avslutade med en glass på McDonalds :)


Någonstans i ett bostadsområde såg vi en igelkott som fräste åt oss :)

Fredag:
Sovmorgon till halv ett :) Började med lite frukost å tog sen tag i städningen. Klockan fyra var hela lägenheten skrubbad och klar. nu ser det ut som ett någorlunda hem igen. Strax efter kom Liam hem å ja han har dragit ut alla leksaker till mitt sovrum. Men han var på sitt rum rätt länge innan han vågade ta ut leksakerna :) Ska nog ner till affären snart. I morgon skulle vi egentligen ha åkt till Kolmården men det blir det tydligen inte längre. Så vi får se om jag använder min reservplan eller om jag hittar på nått annat. Det märks..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?