Helgen

2010-08-30
21:59:42
På lördagen vaknade jag av sms klockan tio. Malin undrade om jag kunde passa barnen så de kunde jag ju. Somnade om å vaknade halv två. GÖTT :) En halvtimme senare kom Roland å lämnade Liam å han hade fått en tidig present av Joanna (Rolands tjejs dotter). Sen strax efter kom Malin och lämnade Alva och Ida och Liam å Alva började genast att leka å visa varandra leksaker å ha sig. Själv satt jag med Ida. Hon har börjat bli så stor. Tänka att när jag passade henne första gången så kunde hon inte sitta själv å nu ställer hon sig upp om hon har något att hålla i. Det går så fort för barnen :( Minns inte när Liam var så liten typ :p Liam och Alva åkte i säng redan klockan sju och dom somnade ganska snabbt efter det. Ida åt inget alls under dagen och låg å grät var tionde minut hela natten å de var ganska jobbigt faktiskt. Men halv sju på söndag morgon var det dags att stiga upp igen tyckte barnen. Jag var inte lika pigg på det. Började med att diska ihop med två barn som stod å lekte i vattenstrålen.. Sen ägnade Liam å alva hela morgonen åt att slåss, gapa å skrika på varandra så till slut satte jag på Pingu å gav dom en glass å där satt dom stilla å lugna i 40 minuter medan Ida somnade :) Sen blev klockan äntligen 13 å barnen åkte hem. Jag och Liam gick å la oss å sov. Sen ringde syrran å väckte mig halv fem å frågade om vi skulle åka klockan fem. Vi åkte till Kocki å åt mat först sen åkte vi vidare till mamma för att kolla igenom lite saker hon skulle slänga nu under flytten men var inte mycket vi ville ha.. Åkte hem å la Liam vid åtta å själv kunde jag inte somna förrän efter 3 :(






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?