Förlåt mig syrran muffins ;)

2010-08-16
23:14:21
Efter att jag vart på affären så gjorde jag mat till mig och Liam. Soppa å färska frallor med ost. För första gången lät jag oss sitta å äta i stora rummet eftersom myrorna kryper på bordet så vill jag inte äta i köket. Var för övrigt en uppe å kröp på spisen när jag satte på plattan.. Liam åt två portioner med soppa :) Fast han petade ut köttet å sa blä å la på bordet så han satt bara å åt grönsakerna haha... Linda skickade sms å undrade om jag ville med ut å gå när hon kom hem så de ville jag. Hon kom hit utan att ha hört av sig först :) Så vi hann att gå till polishuset innan syrran ringde å frågade vart jag var för hon var i trapphuset å vänta på mig. Så var ju bara att vända å gå hemåt. När vi kom upp så satt syrran på trappan med en tallrik å 3 st muffins hon gjort till mig. Dom hette förlåt mig syrran muffins eftersom hon inte haft tid med mig på länge. Tanken var god men kan inte säga detsamma om muffinsen även om Linda å syrran gillade dom. Jag är inte så mycket för chokladmuffins även om dom smakar after eight :p Vi la oss i sängen å kollade på StarStruck. En otroligt bra film å den kan jag se om och om igen :) Dom tyckte oxå den var bra :p Nu ska jag läsa lite å hoppa i säng tror jag. Håller tummarna på att myrorna stannar i köket så jag inte vaknar av att massa myror kryper i sängen... BLÄÄÄÄÄ
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?