Edaträffen 31/7-10

2010-08-01
17:59:04
Jag gick upp vid nio så väckte jag Liam å packade väskan. Gjorde i ordning Liam och tog med honom ner till vägen. Lina kom hit så stod vi å pratade lite innan Jessica, Andreas å "sara" kom å hämtade upp oss i cadillac limon :D Sara är en kille men vet inte vad han heter. Han kallades Sara så ni vet ;) Precis som syrrans Sara kallas för Lasse :) Vi åkte till Charlottenberg för att gå på Edaträffen. Vi kom dit å tog ett varv runt å kollade på dom bilarna som kommit. Sen gick vi till köpcentret för att Jessica behövde köpa nya skor :) Vi kollade i både klädaffärer å skoaffärer. Träffade Sofia på Deichmann där hon jobbar. Hon roade sig med att knyta skor för alla skor ska tydligen vara knytna haha.. Sen ville killarna äta på Mc Donalds så det gjorde vi. Eller ja alla utan jag :) Sen gick vi tillbaka. Så fort vi kom ut ur centret hörde vi att dom drifta å vi bara nej vad fan kör dom nu?? Kom iaf tillbaka å kollade på schemat å såg att dom skulle köra en gång till så vi gick några varv å gick sen och satte oss så vi fick bra platser under driftningsshowen. Vet inte om det var så smart då. Såg mer än förra året MEN fick mer däck i facet nu. Vi var så svartprickiga när det var färdigt att det var svårt å se att mina tröja faktiskt vart vit en gång i tiden. Men Liam uppskattade det nog. Han pekade å sa bilar å följde alla bilar med blicken å han sov inte ens middag så spännande var det nog :) Han skulle till och med upp i famnen på Andreas som varken jag eller han har träffat förr så han satt där på axlarna å tjoade å hade sig. Min lilla skatt :) Han hade för övrigt inte träffat någon av dom vi åkte med men var inget han brydde sig om. Sen kollade vi på prisutdelningen. När sista priset skulle delas ut så åkte Tomingas å gänget med sina bilar å sista priset var vem som åkt längst. Varje år vinner en kille som åkt 100 mil. Men han var inte där i år. Så hade inte Tomingas å dom åkt så hade dom vunnit. Men nu var det en annan lycklig person som vann :D Och för första gången i mitt liv så tog jag inte massa kort på bilarna som stod still. Så jag kände mig tvingad att ta kort på bilarna som vann åtminstone men då körde dom ju så var inte många bra bilder. Och Milli jag det är ljuset som gör bilderna dåliga eftersom jag inte ändrar inställning.. Efter det åkte vi hem. Eller ja vi åkte å hämtade Jessicas fjärrkontroll först strax innan arvika å då somnade Liam. Så sov han typ i 15 minuter eller så å när vi kom hem så var han vaken till typ 21.30. Linda kom hit 20.30 å såg på film med mig. Första filmen var Case 39 å vi skvatt allt några gånger. Bra film :p sen vaknade Liam till å var lite hysterisk så fick lugna ner honom. Han vaknar en gång om natten å bara gråter å gråter. vet inte om han drömmer eller om de e nått annat. Andra filmen vi såg var Sebbe. Oxå väldigt bra men vilket slut.. Vid ett typ så gick Linda hem å jag gick å la mig :D


Liam var glad att han fick följa med :)

Sofia knyter skor :)

Jessica slappar

Liam







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?