Ål fiskning

2010-08-02
21:02:09
Igår kom Roland och hämtade Liam vid 9. Jag sov till typ 15 å sen satt jag å kollade på film fram till 18. Så skulle jag åka med syrran å dom till Jössefors å fiska ål. Men dom kom inte förrän vid sju. jag, Milli, Christian, Brorsan, Mamma och Tommy åkte till Linda i Jössefors där hon och MT satt å drack för dom hade glömt av att vi skulle fiska. Micke och hans dotter Sandra var oxå med å fiska så vi var ett gäng. Jag satt bara å kollade på. efter typ en timme gav dom upp ål fiskningen å började fiska fisk ist. Mamma och Tommy fick en fisk å resten hoppade av innan dom fick upp dom men det var bara dom två som fick napp. Var även en gubbe där som stod och snackade med oss jättelänge som ingen kände. Han pratade om allt möjligt. Strax efter 22 åkte jag, milli och Christian hemåt och hämtade upp Liam på vägen. Han hade fått träffa sin pappa oxå så det tyckte han nog var en kul vistelse hos farfar :) Han somnade typ direkt vi kom hem så han hade nog haft fullt upp hela dagen. Sen fick jag ett snabb besök och sånt är ju alltid kul :)


Linda och MT

Tommy, Micke och brorsan

Brorsan, Christian och Syrran

Micke fiskar

Christian satte sig mest fast lite här å där :D

Syrran

Andreas kom och kikade lite mamma och Tommy

Idag har jag vart ute å gått med Liam. Vi gick ner till palmviken för att köpa köttfärs och glödlampor. Varför ta närmaste konsum liksom när man kan ta den längst bort :p Kom hem å gjorde lasagne som Liam givetvis inte rörde. Han har inte sovit middag idag så han somnade redan klockan sex. Men halv nio var det dags att vakna igen å vara hysterisk. Han har vaknat några timmar efter läggdags i typ en vecka nu. Tror han börjar få en till tand för han dregglar väldigt mycket. Vi läste en bok å sen la jag honom igen. Nu sitter jag och väntar på att han ska somna om och ska väl börja plocka upp alla leksaker som ligger överallt där dom inte ska vara..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?