Valborg

2010-04-30
23:03:37
Vaknade halv tolv idag. Liam åt lite halvhjärtat. Sen blev han blöt på foten så jag började fundera på vart det kom ifrån. När jag lyfter på t-shirten ser jag att han pillat ut snoppen så den hänger över kanten på blöjan. Här trivs man inte med at vara instängd minsann :) Var bara fixa i ordning han å sätta på en ny blöja. Så låg vi å läste en bok och sen kollade vi på en film. Fluke. Den handlar om en hund så under hela filmen sa Liam vovve vovve vovve :) Och han har fått en tand till :) Jag gick på toaletten och när jag kommer ut står Liam vid dörren å säger usch, titta usch så pekar han på sin Bobby car. Jag tittar vad som är usch å ser att han har bajs på den. Så då var det bara å tvätta av honom å sätta på en ny blöja och kläder och göra rent bilen. Så gick vi till konsum och handlade lite mat. Kom hem igen å såg att klockan blivit lite väl mycket. Gick ner till Lisbeth å mötte upp Hanna, Xandro och Tolia så gick vi till Sågudden för att se på brasa. Det stod att det höll på 18-21 men inte vad som skedde när. så vi var där vid sju å lekte lite i lekparken. Men när Liam ville sitta i kärran så bestämde vi oss för att gå en sväng. Då mötte vi orkestern och Drillflickorna. Efter att ha stått i 20 minuter å kollat på när dom packade upp å hade sej så gav vi upp å gick hem. Det var svinkallt ute, Tolia var trött å gnällig å Liams händer var röda å iskalla men han vägrade ha på sig vantar eller en filt. Han är en bestämd ung man min son :D Vi sa hej då till dom andra å gick till konsum å köpte lite gottigt att mysa med ist eftersom vi missade brasan. Satte på en hundfilm till och mös lite. Sen vid halv tio så la jag Liam och han somnade. Och Liam säger en mening :) Den är min säger han :D I morgon händer det grejer :D


Liam satt mest vid bordet med sina bilar för leka vill man ju inte ;)

Hanna och Tolia :)

Alexandro :)

Läskigt att åka rutchkana själv. Liam ska alltid hålla mig i handen när han åker. Men jag nådde inte upp så var Hanna som fick hålla han i handen :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?