Sjuk unge IGEN :(

2010-04-29
00:03:53
Lämnade en gnällig Liam på dagis. Eftersom han var så seg igår å gnällig idag så misstänkte jag att han började bli sjuk. Åkte till skolan å Mattias kom för en gångs skull. Det var kul hehe. Åkte hem å satte mig vid datan en timme. Sen ner å börja tvätta å tvättaå tvätta å rätt som det var så var klockan halv sju å jag var påväg till konsum. Då skickar Roland att Liam är trött så dom kommer nu. Jag hann till parkeringen typ innan Roland och Liam kom. Roland sa att Liam var slö å kändes varm. Så när vi kom in å Liam väl sagt hej då till farfar så tog jag tempen och ja mycket riktigt lillkillen har 39.7 grader. Han somnade direkt jag la honom. Men har gnällt lite under tiden som han brukar när han är sjuk. Blir ingen skola för mig i morgon då antar jag.. Nu ska jag ringa sötaste Therese för hon ska hjälpa mig inför i morgon ;)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?