Shopping i Charlottenberg :)

2010-04-27
22:59:36
Försov mig idag så missade skolan :( Jävla skit fan. Men somnade inte förrän halv fyra i natt så var väl förståligt att inte orka upp halv sex. Madde har iaf smsterrat mig hela dagen :) Kul när Madde börjat leva på vårat årtionde med mobiltelefon ;) Jag låg i sängen med en väldigt busig unge. Han tyckte nog jag skulle gå upp för han hoppade på mig å drog mig å tårna å skrattade hysteriskt varje gång jag försökte skaka av mig honom :) Slutade med att vi kollade i en bildbok å gick upp å lekte med bilar. Vid 11 somnade Liam om och jag började lite smått att städa. Halv ett kom Milli och Christian och hämtade oss så åkte vi till Charlottenberg för att köpa en ny barnvagn ÄNTLIGEN!! Christian tog ut Liam ur bilen å sen bar han honom, höll koll på honom eller höll han i handen under hela shoppingturen. Var skönt att bara kunna gå å strosa utan å bry sig om vart Liam var ;) Jag hittade inte någon direkt någon vagn jag blev kär i först. Men sen såg jag en jättefin vagn. Det stod inget pris på den så jag tänkte shit vad dyr. Men när jag frågade Jannica vad den kostade så svarade hon 999kr. SKITBILLIGT :) typ.. Så jag köpte den. Hon hade precis byggt ihop den så hon undrade om jag ville ha den eller en ny men det var ju skitsamma eftersom kartongen fortfarande låg framme så jag tog den :) Köpte även nya kläder på Cubus till Liam. Ajabaja. gick på 500kr trots att det var 30% på kläderna :( Och 15% på solkrämen. Syrran lurade på mig en flaska till portugal för hon ville inte köpa båda två så vi köpte en var å delar på dom. Ekonomiska man är. Milli gav mig den dyra. Snällt va? Sen åt vi lite mat på Joes Diner å åkte inom Challa för å kolla på tyger. Sen åkte vi hem. När vi kom hem så Jag och Liam kuddkrig. Han försökte kasta täcket så insåg han att det inte var en kudde hihi såååå söt min lillkille :D Såg förresten förut att det har kommit upp en tand till bara sådär. Inte ens sett att den är på väg men nu är den där :D Halv åtta la jag Liam å han somnade nog rätt snabbt för han var tyst iaf :) Sen satt jag å kolla på ugly Betty. USELT!! å sen desperata hemmafruar och Couger town :) Så nu ska jag sova så jag kommer upp i morgon. Roland ska ha Liam så jag är BARNLEDIG =)


Milli leker på BR medan Christian köper 3 bilar till Liam. :)

Milli och Christian väntar på mat :)

Liam var törstig :) Men satt bara å peta i maten å slängde på golvet typ.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?