Mysig söndag :)

2010-04-25
20:12:26
Fick sovmorgon ända till halv elva idag :) Och vid två tiden bestämde jag mig för att testa att göra torskgratäng för första gången i mitt liv. Så jag ringde mamma för att kolla hur man gör å vad jag ska ha. Så gick jag och Liam ner till konsum och handlade lite. Liam skrattade genom hela affären så idag var det nog kul att handla lite. Vid halv fyra började jag med maten och Liam fick duka bordet. Sen har han åkt runt här på sin bobby polis bil :D Maten blev väldigt god. Fråga inte ens vad Liam tyckte för han VÄGRADE att smaka på maten.. Satt å gnällde vid köksbordet tills han fick gå å leka igen. Snällt att inte ens min unge vill äta min mat :) Vi blåste lite såpbubblor i köket. Det blev blött.. Sen hade vi kuddkrig. Liam fuskade å började att hoppa på mig istället. :( Vid halv sju gjorde jag i ordning Liam för kvällen. Badade honom, borstade tänderna och sen satte vi oss i min säng å läste lådbilslopp i sysselstad. Jobbigt att läsa en bok när någon vänder blad hela tiden :) Och han har fått en tand till. Jag får aldrig titta på den för honom men jag känner den om jag stoppar in mina fingrar :p Liam har jag precis lagt i sängen och han smågnäller lite för att jag ska tycka synd om han. Borde somna snart. Klockan nio ska jag se på Ballar av stål på 5an och tills dess får jag nog städa lite. Seriöst alltså...


Mamma skulle vi till konsum eller??! :)

Liam försöker sitt bästa men blåser lite för hårt :)

Fånga bubblor är alltid kul :D

Liam vet precis vart glassen finns. Men dumma mamma sa nej :)
Postat av: Linda

Guuud va mysig Liam e i sin badrock :)

Kommenterat -  Datum: 2010-04-25 Klockan: 21:34:47     URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?