Min nya kamera :D

2010-04-23
21:29:26
Liam väckte mig klockan 8 idag. Jag gick upp för å ge han välling så vi kunde fortsätta sova. Men när jag märker att inget vatten kommer så kom jag på att det är den 23e å att det då skulle vara rörarbete 7-10. Så var bara ge honom nappen och han somnade om. Sen gick vi upp vid 9.16 typ å satt i min säng å läste en bok. Eller läste å läste det var en bildbok :) Oavsett hur liten traktorn var å hur långt bort i bilden den var så såg Liam BARA traktorn :) Vid 10 fick han iaf välling och vid tolv typ så gick vi ner till konsum å köpte bröd och ost. På väg hem såg jag en affisch som jag blev KÄR i... Jag vill dit!!!!  Men Milli verkade inte så pigg på att bli med. Men så sa jag att jag kunde fråga Fredrik om han ville bli med mig och Liam å då helt plötsligt ville nog Milli med :) Så vi får väl se hur det blir. Jag tror iaf att det skulle vara skitkul för Liam att se på de. Kan redan se hur imponerad Liam kommer att vara :) När vi kom hem från konsum stod syrran och väntade. Å jag mådde så jäkla dåligt å snorar extremt så medan Milli satt på min data å leta bikini å Liam låg å sov så vilade jag mig lite i sängen. Trevligt sällskap jag är :) Vid 4 så gick hon å Liam vaknade. Jag gav han alvedon å tog en treo själv. Sen kom Sara. Jag öppnade mina presenter :) Eller nej nu ljög jag. Liam öppnade dom faktiskt :) Sen åt vi tårta å käkade lite kakor. Begav oss ner till stan vid tjugo i fem för att köpa en ny digitalkamera till mig i present från Liam (Världens bästa son) :) Efter att ha kollat i alla butiker med kamera så bestämde jag mig för en Nikon Coolpix s4000. Det är touchskärm :D Sara påpekade det å jag satt å pillade på kameran en stund innan jag kom på att det var touchskärm :) haha. Gick och åt mat på Timmys å testade givetvis min kamera. Jättenöjd med den (Än så länge), Gick till konsum och sen till krogen "Tikiroom" för å se modevisningen. Kändes lite udda å ta med sin son på krogen en fredagskväll. Det gick bra när bandet XY spelade å början av showen. Men sen blev Liam lite vild och galen så jag vet inte hur många av publiken som sprang och hämtade napp och bil som Liam kastade runt hej villt. Snällt iaf att folk bryr sig. Liams dagisfröken var där oxå. I pausen så bestämde vi oss iaf för att gå hem å då vart Liam gladare. På raggarvarvet skulle han ju gå själv så tog en stund hem. Nu har Liam iaf somnat å jag ska visa er mina nya snygga bilder :)


Första bilden :)

Liam äter lite mat :)

Finaste bilden jag har på Sara <3 :)

Bra bild med tanke på att Liam springer :)

Tro det eller ej men den här bilden är tagen i ett helt MÖRKT rum :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?