Gubbdag på stan :)

2010-04-25
00:41:56

Jag och Liam gick ner till stan för att se på veteranbilarna.  Var gubbdagen på stan idag nämligen. Mötte upp brorsan, Eliza, Anders, Leo, Johan, Kuben å en tjej till på lekplatsen så fick Liam och Leo leka lite innan jag, brorsan och Liam begav oss vidare in mot stan. Var inte mycket att titta på tyvärr och liam sa bil typ två gånger annars satt han mest å tittade på allt annat. Det roligaste var nog när han satt å kollade på karusellen å så frågade jag om han ville åka den å han skakade på huvudet direkt. Han skulle minsann inte åka karusell hehe :) Efter en timme var vi påväg hem igen. Däcket lossnade IGEN på barnvagnen!!! Skitvagn. Måste verkligen köpa en ny denna månaden. Jag och brorsan gjorde i ordning tacos som vi åt. Å givetvis fotade jag massor med min nya kamera. Den är lika kass på att fånga brorsan på bild som alla andra kameror är :) Efter maten la jag Liam. Och brorsan somnade i gästsängen. Så jag städade lite å satt vid datan. Brorsan vaknade av att telefonen ringde så steg han upp å sa jag drar hem nu då hej då hehe :D






När Liam vaknade igen så var det mycket bus å gos som stod på schemat. Liam stod å gosade med mitt ben när jag diskade hehe. Sen har han åkt runt i hög fart på sin polis bobby car :D Vid halv åtta la jag honom å han hade ingen kudde i sängen. Så jag frågade vart han lagt den. Han skrattade å pekade mot ugnen. Sin ugn alltså. Å ja mycket riktigt i ugnen låg en kudde :) Vid halv nio tog jag upp Liam igen för han hade inte somnat än. Vid nio kom Syrran och Camilla hit för å se en film å äta Tacos. Ja precis igen :) Jag frågade nämligen syrran i morse om hon ville äta de med mej för att jag var sugen. hon svarade bara jaså men ska vara med Milla. Så tog det som ett nej. Sen skickar hon att hon å Milla kommer och äter. Så därför fick jag snällt äta samma mat två gånger idag :) Vi såg på filmen dance flick. Jag var trött och satt å skratta åt hela filmen typ. Milli satt å skrattade åt mig :) Och nej filmen var inte direkt bra. :) Liam somnade iaf vid halv tio typ å Camilla å Milli gick vid tolv. Så nu ska jag hoppa i säng tänkte jag för jag är trött. Och hoppas på sovmorgon :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?