Grattis på min 22års dag :)

2010-04-22
21:54:29
Liam väckte mig 9.15 idag. Jag sa att det var min födelsedag så kunde jag inte få en kram. Jovisst det kunde jag. Den snabbaste kramen jag någonsin vart med om. :( hehe. Å det negativa med att ha barn är att när dom blir sjuka så blir man det själv oxå. Jag är lika förkyld idag som Liam vart i två dagar :( 10.50 gick vi till dagis med den halva barnvagnen jag äger. Å sen åkte jag till skolan å hittade Madde i B6 :) Hade en väldigt snabb engelska lektion kändes det som. Kändes inte alls som att den var 3 timmar lång. Dom som visste att jag fyllde år sa grattis. Sen gick jag till bussen å när jag går förbi musikskolans platser så sitter ett helt gäng å sjunger jag må hon leva. Till en annan tjej. Så då vet jag iaf 4 som fyller år idag. 5 med mig eftersom intresseklubben antecknar :) Jag började med tårtan direkt jag kom hem. vid typ 16.20 kom Tommy. Han satt å skrattade åt mig när jag gjorde tårtan så han fick fortsätta med det översta lagret. Sen kom mamma och Chrille. Mamma sa att hon köpt nått men inte visste om det stod på min önskelista. Jag fick en kokbok. Så jag sa att jo men det står på min lista å då skratta hon å sa jaha jag har inte ens läst listan :) Sen kom Milli, CHRISTIAN å Liam. Dom var å hämtade honom på dagis eftersom jag inte skulle vara hemma förrän typ 18 annars. Snällt :) Sist kom Linda. men ändå 2 minuter för tidigt :D Vi satte oss å fika å jag hade ju hur mycket som helst så blir väl rester i flera dagar :) Efter några timmar säger Linda: När ska Fredrik fira Liam då? Så jag bara öh va? Oj det var inget svarade Linda. :) Hon fick för sig att Liam fyllde år. Hon tyckte det var jobbigt när det var två stycken att hålla reda på å tyckte vi skulle börja fira ihop. Jag fyller i April å Liam i September hehe :D Vid åtta typ så gick dom sista hem. Det var Milli och CHRISTIAN :) Diskret jag är va? ;) Sture ringde mig. Berätta att han ringt mina gamla nr å min hemtelefon m.m innan han kom rätt. Sen frågade han hur det kändes å bli 22år den 22e vilket jag inte ens tänkt på att det är. Å så sa han att han var dubbelt så gammal som mig i år. Sen kom han på att han bara blir 43 å att det alltså var förra året han var dubbelt så gammal. Eller ja igår oxå för den delen :) I morgon ska jag köpa min kamera från Liam :) Ska bli skitkul :))))




Postat av: Milli

Jaha de var den hemligheten de :( Å hitta du inge finare kort på mig.. Ser ju fet ut och jätteful...

Kommenterat -  Datum: 2010-04-23 Klockan: 10:24:03     URL: http://millis-vardag.blogspot.com/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?