Barnvagnen :)

2010-04-27
23:05:26
nu ska ni få se min gamla barnvagn och min nya :D




Som ni ser är den gamla bara HALV. Skitvagn men den köpte jag bara typ 4 dagar före Liam föddes. Givetvis var den hel då :) Lite stressad för jag gör inte saker i god tid så fick köpa vad som fanns haha :D Chassit är borta, luften är borta ur iaf 3 däck, 1 däck åker av när man går å den glappar när man kör.



Den nya barnvagnen är hel å ren å snygg ;D En baby travel är det. Den svänger megalätt så får väl akta mig så jag inte kör i diket när jag skriver sms eller nått ;) Men nu har du iaf sett bilder då Jenny. Finns som sagt skitmycket å syskonvagnar är ju skitdyrt så då vill man ju ha en som man verkligen blir nöjd med :)
Postat av: jenny

Ja det såg ut som det var på tiden att du skaffa en ny =) Den nya vagnen ser himlabra ut med facket för dricka och mobilen för det saknar man mågnga gånger någonstans att ställa drickan på.

Kommenterat -  Datum: 2010-04-29 Klockan: 18:48:15    
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?