26/4-2010

2010-04-26
22:20:37
Jag gick upp klockan 6 å gjorde mig i ordning. 13 minuter senare väckte jag Liam. Kände mig så elak för han låg å myste i morse. Givetvis tog jag kort på de :) Men han vaknade å var på bra humör. Gjorde iordning honom oxå å sen gick vi ut till bussen. Kom på att mitt busskort gick ut i lördags så fick beställa SMS biljett ist. Får fylla på busskortet i morgon så man tar sig till skolan en månad till. Liam gick nästan hela vägen idag. Tog 10 minuter att gå över parkeringen å när vi kommit över parkeringen skulle han stå å leka med bilen på parkbänken i 5 minuter. Sen kunde vi fortsätta gå en liten bit till å stanna. en liten bit till å stanna å samma visa. Efter 40 minuter var vi iaf på dagiset. Jag gick ner till busstation igen. Kände mig lite stressad eftersom mamma skulle åka tidigare till jobbet för att hinna svänga inom busstation å hämta ciggen jag köpt. Jag sa att jag var där mellan 7.30-7.55 så när klockan var 07.40 så ringde jag henne å då var hon påväg. 07.50 kom hon så jag lämnade ciggen och en penna till brorsan för han hade glömt sin. Sen åkte jag bussen till skolan med Mikaela för hon åkte buss för en gångsskull :) Har temavecka på skolan. Vi ska jobba med det vi ligger efter med för att få behörighet. Å jag skulle jobba med Matte och Engelska. Så idag blev det Matte. Jag, Charlotte och Taffa satt å jobbade med det å Madde och Micke var i datasal och hade engelska. Så var väldigt lugnt att jobba idag så jag gjorde 11 sidor i matten + ett prov. Hade 16 rätt av 18 så det var ju inte så illa :) Slutade halv tolv så åkte jag och hämtade Liam. Vi gick ner till bussen och gissa om jag var stressad. Liam är ju trött på måndagar så då är det extra jobbigt att gå med honom för han slänger sig på backen, sätter sig ner och han rullar. Tog 50 minuter ner å vi hann knappt ställa oss på station förrän bussen kom. Åkte hem och Liam lekte lite i lekparken innan vi gick in. Så fort vi kom in la jag honom. efter 30 minuter tänkte jag att jag oxå kunde sova LITE!! Ställde klockan på 15 för att inte sova bort hela dagen. Gick INTE bra. vaknade av Liam 18.28. Så vi gick ner till konsum å handlade lite. Lekte lite på lekparken och gick in och åt. Sen satte jag på en ny film som kom på posten idag. Old Dog hette den. var faktiskt bra. Liam kollade en liten stund men vid 20 så la jag honom igen och han somnade nästan direkt. Nu ska jag strax lägga mig jag oxå. I morgon ska vi äntligen åka till charlottenberg å köpa en ny barnvagn så Liam kan åka säkert ;D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?